Songtext zu We Cry Together


TRANSCRIBING PLEASE DO NOT EDIT @Chancelorr

[Intro]
To each other
We hold onto each other
This is what the world sounds like

[Verse 1: Kendrick Lamar & Taylour Paige]
I swear I'm tired of these emotional ass, ungrateful ass bitches
Unstable ass, confrontational ass dumb bitches
You wanna bring a nigga down, even when I'm tryna do right
We could go our separate way right now, you could move on with your life (I swear to God)
Fuck you nigga, you love a pity party, I won't show up

Always act like your shit don't stink, motherfucker, grow up
Forever late for shit, won't buy shit, sit around and deny shit (Man)
Fuck around on a side bitch, then come fuckin' up my shit
What? Fuckin' up yo' shit? You must be bleedin' and more shit
Bitch, I don't know shit, fuck yo' feelings
You some on ho shit
See, I don't know why you like playin' mind games with mе
Bitch, I ain't slow nor ditsy, I know when you bein' distant
I know when you fakе busy
Get out yo' feelings and miss me with that reserve psychology
Man, bitch, you trippin', who got you that Rollie chain?
And who put that car in my name?
What, you think I'ma kiss yo' ass?
Nah, nigga, you fuckin' lame
[Interlude: Kendrick Lamar & Taylour Paige]
You know what? Fuck you, bitch (Fuck you, nigga)
Nah, fuck you, bitch (Nah, fuck you, nigga)
Fuck you, bitch (Nah, fuck you, nigga)
Nah, fuck you...

[Verse 2: Taylour Paige & Kendrick Lamar]
Wastin' my time and energy tryna be good to you
Lost friends, family, gained more enemies 'cause of you
Bitches starin' at me in sorrow, hoes scratchin' my cars up
Shoulda followed my mind in '09 and just moved to Georgia
Oh, what, that's my fault now?
Bitch, you power trippin', I held yo' ass down
You just kept me down, that's a big difference
Stressin' myself tryna figure why I'm not good enough
Goin' to church, prayin' for you, searchin' for good in us
Lil' dick ass nigga that's tryna go big
But you was suckin' this dick though
Well, shit, I shoulda sucked his
What you say?
I shoulda found a bigger dick
Bitch, get the fuck out my face
Oh, what, you mad?
Shut up, bitch, you got me fucked up today, on God
Ah-ha, you mad lil' feelings is shot
Go text that raggedy bitch and tell her all that she got
Let her know you packin' yo' shit and gotta move by the first
Man, give me these fuckin' keys, dawg
Give me my keys, I'ma be late for work
Fuck yo' job, today gon' be the day you walk to that bitch
Give me my fuckin' keys
Nah, I liked you parked in that bitch
Give me my keys bro
On God, you ain't gettin' these keys
Give me my fucking keys
Ah, now you mad at me, I got you hollerin' for nothin'
I do the same when we fuckin'
Act like that pussy ain't loose
I'd rather act like I'm cummin'
I'd rather fuck off the juice
I'd rather fuck on your cousin
Bitch, you said you gon' fuck who?
You heard me, nigga, it's nothing
[Interlude: Kendrick Lamar & Taylour Paige]
You know what? Fuck you, bitch (Fuck you, nigga)
Fuck you bitch, no, fuck you nigga
Fuck you (Fuck you, b-)
Fuck you (Fuck that nigga), fuck you (Hey, fuck you)
Fuck you, bi- (Fuck you)
Fuck you bitch, you

[Verse 3: Kendrick Lamar & Taylour Paige]
I ain't even know why I fuck with you
I'll be damned if I stuck with you
Changed my number, I'm duckin you, bitch

Kendrick Lamar & Taylour Paige - We Cry Together Songtext

zu We Cry Together von Kendrick Lamar & Taylour Paige - We Cry Together Lyrics Kendrick Lamar & Taylour Paige - We Cry Together Text We Cry Together Kendrick Lamar & Taylour Paige We Cry Together Liedtext
Album: Mr. Morale & The Big Steppers (2022)

Noch keine Übersetzung vorhanden. Musik-Video-Miniaturansicht zu We Cry Together Songtext von Kendrick Lamar & Taylour Paige

Video zum We Cry Together


We Cry Together Songtext von Kendrick Lamar & Taylour Paige


Beliebt Lyrics

Sia - Fly Me To The Moon Songtext

Sia - Fly Me To The Moon

Songtext & Übersetzung

Empfohlen Deutsche Übersetzungen