Video zum Sign of the Times


Sign of the Times Songtext

Sign of the Times deutsche Übersetzung »


[Verse 1]
Just stop your crying
It’s a sign of the times
Welcome to the final show
Hope you’re wearing your best clothes
You can't bribe the door on your way to the sky
You look pretty good down here
But you ain't really good

[Pre-Chorus]
If we never learn, we been here before
Why are we always stuck and running from
The bullets?
The bullets
We never learn, we been here before
Why are we always stuck and running from
The bullets?
The bullets

[Chorus]
Just stop your crying
It’s a sign of the times
We gotta get away from here
We gotta get away from here
Just stop your crying
It will be alright
They told me that the end is near
We gotta get away from here

[Verse 2]
Just stop crying
Have the time of your life
Breaking through the atmosphere
And things are pretty good from here
Remember everything will be alright
We can meet again somewhere
Somewhere far away from here

[Pre-Chorus]
If we never learn, we been here before
Why are we always stuck and running from
The bullets?
The bullets
We never learn, we been here before
Why are we always stuck and running from
The bullets?
The bullets

[Chorus]
Just stop your crying
It’s a sign of the times
We gotta get away from here
We gotta get away from here
Just stop your crying
Baby it will be alright
They told me that the end is near
We gotta get away from here
[Pre-Chorus]
If we never learn, we been here before
Why are we always stuck and running from
The bullets?
The bullets
We never learn, we been here before
Why are we always stuck and running from
The bullets?
The bullets

[Bridge]
We don't talk enough
We should open up
Before it's all too much
Will we ever learn?
We've been here before
It's just what we know

[Outro]
Stop your crying baby
It’s a sign of the times
We gotta get away
We got to get away
We got to get away
We got to get away
We got to get away
We got to, we got to
We got to, we got to
We got to, we got to


Harry Styles - Sign of the Times Songtext

Sign of the Times deutsche Übersetzung »

Andere Songtexte und deutsche Übersetzungen

von Harry Styles

Neue Songtexte und deutsche Übersetzungen

Clueso - Barfuß SongtextDoch ich fühl mich federleicht Weil es sich fast immer lohnt Und so erscheint das nichts so bleibt wies ist fast schon wie gewohnt
Calum Scott - You Are The Reason SongtextI'd climb every mountain And swim every ocean Just to be with you And fix what I've broken Oh, because I need you to see That you are the reason You are the reason Yeah, yeah
Machine Gun Kelly, X Ambassadors & Bebe Rexha - Home SongtextHome A place where I can go To take this off my shoulders Someone take me home Home A place where I can go To take this off my shoulders Someone take me home Someone take me
Katie Melua - Fields of Gold SongtextYou'll remember me when the west wind moves upon the fields of barley You can tell the sun in his jealous sky when we walked in fields of gold When we walked in fields of gold, when we walked in fields of gold
Stereophonics - Caught By The Wind SongtextHelp yourself to what you want, Yeah caught by the wind, Believing you can fly, Celebrate everything. Sunbathing on the roof Watching aeroplanes Believing you can live Yeah forever in a day
Manic Street Preachers - International Blue SongtextWill you lead us to an empty room And frame it with the sky so blue The little boy who saw the truth He left us with international blue International blue
Logic & Rag 'n Bone  Man - Broken People SongtextWe’re broken people now We’re burning out So cold and bleeding now now now Gonna let you down We’re broken people now We’re broken people now
a‐ha - This Is Our Home (MTV unplugged) SongtextIt matters what you say It matters what you do It matters what I pull you through For this is our home This is our home This is the place This is our home This is our home This is the place where we belong
Camila Cabello - Real Friends SongtextI'm just lookin' for some real friends All they ever do is let me down Every time I let somebody in Then I find out what they're all about I'm just lookin' for some real friends Wonder where they're all hidin' out I'm just lookin' for some real friends Gotta get up out of this town
Sam Smith - One Last Song SongtextWhen it was good, it was bittersweet, honey You made me sad 'til I loved the shade of blue I know you don't want to talk to me, so this is what I will do Maybe you're listening, so here's one last song for you
Axwell Λ Ingrosso ft. Trevor Guthrie - Dreamer SongtextWhen it all counts for something And your pocket's full of nothing Let's get high on believing I can promise you Yes, I am a dreamer too We are dreamers together Always and forever Let's get high on believing I can promise you Yes, I am a dreamer too
Janieck - Does It Matter SongtextI know that I've hurt you Believe me When I say I never meant to Treat you this way Deserve much better I'm such a cliché What does it matter? Do you think you're better off alone? Do you think you're better off alone?
Johnny Hallyday - L'envie SongtextOn m'a trop donné bien avant l'envie J'ai oublié les rêves et les merci Toutes ces choses qui avaient un prix Qui font l'envie de vivre et le désir Et le plaisir aussi.. qu'on me donne l'envie L'envie d'avoir envie... Qu'on allume ma vie!
Keane - Somewhere only we know SongtextO simple thing, where have you gone? I'm getting old and I need something to rely on So tell me when you're gonna let me in I'm getting tired and I need somewhere to begin
Johannes Oerding - Hundert Leben SongtextWir haben viel Erlebt Ne Geschichte die uns ewig bleibt Und haben viel Gesehen Dass es gut für Hundert Leben reicht Ohne unser Gestern würd ich mich heut nicht so auf morgen freuen Ist es nicht das, was zählt eine Zeit Die gut für Hundert Leben reicht

Suchbegriff

Hot Songtexte & Übersetzungen

Sunrise Avenue - I Help You Hate Me

Songtext & Übersetzung
Sunrise Avenue - I Help You Hate Me SongtextI know you wanna see me falling out, falling out the window I know you wanna see me crashing down, crashing with my plane Baby, I'm way to young to die But I'll help you get over me (I help you hate...
Rudimental feat. James Arthur - Sun Comes Up Songtext Suddenly the sun comes up And I feel my love floodin' back again, yeah Until the sun comes up And I feel my love comin' up again Suddenly the sun comes up And the dark is gone We made it to the...
Axwell /\ Ingrosso - More Than You Know SongtextI just need to get it off my chest Yeah, more than you know Yeah, more than you know You should know that baby you're the best Yeah, more than you know Yeah, more than you know

Imagine Dragons - Whatever It Takes

Songtext & Übersetzung
Imagine Dragons - Whatever It Takes SongtextWhatever it takes Cuz I love the adrenaline in my vines I do whatever it takes Cuz I love how it feels when I break the chain Whatever it takes you take to the top I’m ready for Whatever it...
Camila Cabello ft. Young Thug - Havana SongtextTake me back to my Havana... Havana, ooh na-na Half of my heart is in Havana, ooh-na-na (oh, yeah) He took me back to East Atlanta, na-na-na All of my heart is in Havana My heart is in Havana...

Ed Sheeran - Perfect

Songtext & Übersetzung
Ed Sheeran - Perfect SongtextBaby, I'm dancing in the dark with you between my arms Barefoot on the grass, listening to our favorite song When you said you looked a mess, I whispered underneath my breath But you heard it, darling,...